0

Mikro influencers vinder frem

De seneste år har flere og flere virksomheder opdaget værdien af at samarbejde med mindre influencers for at styrke deres brand. “Ved at samarbejde med mikroinfluencers aktiverer man sin målgruppe og får en masse unikt indhold. Med disse aftaler får man for eksempel 30 personlige indlæg, der når ud til den relevante målgruppe, og det ville man ikke få, hvis man brugte pengene på én større influencer”, siger vores direktør, Henrik Akselbo, til Finans.dk. En anden fordel ved mikroinfluentkampagner er, at det er muligt at komme i gang med en kampagne for et relativt lavt beløb sammenlignet med, hvad det ofte koster at aktivere større influencers i en kampagne.

Hos Blogly og Bloggers Delight definerer vi en dansk mikroinfluent som en profil med en lokalt forankret Instagram-følgerskare på mellem 500 og 5.000 følgere. Vi har allerede gennemført succesfulde kampagner med mikroinfluencers for en række brands inden for forskellige industrier; UNIQLO, Sloggi, Flying Tiger Copenhagen, Copenhagen Business Academy, NorthSide, DSB og Libresse er nogle af dem, der har deltaget i mikroinfluentkampagner gennem Bloggers Delight. Er du interesseret i at se, hvad mikroinfluencers kan gøre for din virksomhed? Skriv til salg@bloggersdelight.dk, og lad os hjælpe dig med at komme i gang med det samme.

Vi arbejder også med mikroinfluentkampagner i udlandet, og vi gennemfører lige nu kampagner i Tyskland, Norge, Sverige, Holland, USA og Storbritannien.

Annonce

Du kan finde hængekøjer med stativ på haengekojebutik.dk

Læs flere indlæg